26 Ekim 2010 Salı

Ton Balıklı Brokoli Çorbası

Geçenlerde eşimle markete alışverişe gitmiştik.Marketlerde, yağ tanıtımı yapan,sucuk pişirip müşterilere tattıran,meyve suyu tanıtımı yapan standlar kurulduğunu görmüştüm ama çorba yapan stand ilk defa bu alışverişte gördüm.Üstelik çorba reklamı değil ton balığı reklamı yapılıyordu :)
Ben balığı çok ama çok severim,ama hala balık çorbasının tadını bilmem mesela...Tadının güzel olduğunu söylerler ama nebileyim hiç içimden gelmez yemek...

Favorim ızgara balık+salatadır herzaman...


Merak edip sorduk görevliye ne çorbası olduğunu,ton balıklı çorba dedi.Eşimle birbirimize '''ııııyyk iğrenç '' ifadesiyle bakarak alışverişe devam edecektikki,hadi bir deniyeyim dedim.Tabi bu arada kızcağız  bir de çorbanın brokoli çorbasını söyleyince,eşimi ikna etmek hiç kolay olmadı :)
Bir kez daha damak tadında önyargılı olunmaması gerektiğini öğrendim,çorba çok lezzetliydi,üstelik eşim de yoğun ısrarlarım sonucu denedi ve çok beğendi,bu kolay ,lezzetli çorbayı tavsiye ediyorum.
Tarif mi? Çok kolay :) Bir paket hazır brokoli çorbasını üzerindeki tarife uygun hazırlıyorsunuz ( tabiki evde kendinizde hazırlayabilirsiniz fakat benim yediğim hazır çorbaydı), bir kutu ton balığını çorbaya ekleyip,balıklar iyice ezilene kadar karıştırıyorsunuz.Hepsi bu :)
Sonuç: Sepete hemen bir adet brokoli çorbası ve bir kutu ton balığı çoktaan eklenmişti :) Neymiş? İyi reklam herzaman işe yararmış :)
Afiyet olsun

7 yorum:

  1. hmm,hiç görmedim ve ilk defa duyuyorum :) merak ettim epeyce,ilk fırsatta denicem inşallah..sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar bloğunuz hayırlı olsun sizi takibedeceğim.. Balık çorbasını merak ettim doğrusu. Brokoli hep yaptığım bir çorba ama içine ton balığı konunca nasıl olacak yapıp tadına bakacağım.. Görüşmek üzere sevgilerimi bırakıyorum..

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Zeliha ve Şükran,çorbayı denemenizi tavsiye ederim,hem lezzetli hem de besleyici oluyor.Benden de sonsuz sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Bu çorbayı ilk defa duydum önerdiğin için deneyeceğim.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. sevgili mardin gelini çorban nefis gözüküyo ellerine sağlık iadeyi ziyarete bekliyorum inş.kısaca banada beklerim SELAMETLE...

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar,
    Çoğunlukla tasarımlarımı ve diktiklerimi paylaştığım bloguma beklerim

    http://keddynindolabi.blogspot.com/

    Görüşmek üzere

    YanıtlaSil